دانستنی ها

دانستنی ها

دانستنی ها

دانستنی ها

گوگل ادز

گوگل ادز که پیش‌تر به نام گوگل ادوردز شناخته می‌شود سرویس تبلیغات گوگل است که نمایش تبلیغات آن در موتور جستجو و شبکه نمایش گوگل متشکل از تعداد زیادی از وبسایت‌های سراسر جهان انجام می‌شود. با توجه به محدودیت گوگل برای نمایش تبلیغات در سایت‌های فارسی‌زبان، تبلیغات در موتور جستجو در ایران بیشتر مورد توجه شرکت‌های ایرانی قرار گرفته است.


موارد نمایش تبلیغات بنری محدود به شرکت‌هایی می‌شوند که از امکان ریتارگتینگ گوگل ادز بهره می‌برند. در این سرویس اگر کاربری وارد سایت شما شود توسط گوگل هدفگذاری می‌شود و تبلیغات بنری در سایت‌های نمایش‌دهنده تبلیغات گوگل به او نمایش داده می‌شود.


Google Ads یک بستر تبلیغاتی با پرداخت هر کلیک (PPC) است. گوگل ادوردز به شما امکان می‌دهد تا تبلیغات خود را به کاربرانی نشان دهید که به طور فعال در جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر خود هستند و یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به مخاطبان هدف شما است.


البته گوگل ادوردز می‌تواند کمی گران باشد، به خصوص اگر در یک صنعت بسیار رقابتی قرار داشته باشید. اما اگر یک کمپین ادوردز به خوبی طراحی و بهینه شده باشد، ارزش سرمایه گذاری را دارد!


اگر کمپین‌های ادز به خوبی هدف گذاری و بهینه شده باشد و یک پیشنهاد CPC مناسب داشته باشد، می‌تواند تبلیغات متمرکز را به مخاطبین هدف خود نشان دهد و  ROI (نرخ بازگشت سرمایه) مثبتی را به وجود آورد. ولی اگر کمپین‌ها هدفمند انجام نشده باشند، هزینه زیادی صرف کلیک می‌شود که هرگز تبدیل به لید نمی‌شوند. اینجاست که بیشتر مشاغل اشتباه می‌کنند، آنها وقت نمی‌گذارند کمپین‌هایی بسازند که به طور خاص افراد مناسب را هدف قرار داده و جذب کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.