درها و پنجره ها از جمله اجزای اصلی در خانه ها هستند که شکل و رنگ مناسب آنها در زیباتر نشان دادن خانه ها نقش مهمی دارد. در واقع می توان این اجزا را به عنوان دکوراسیون داخلی خانه در نظر گرفت.

 شما باید رنگ مناسب در و پنجره خود را انتخاب کنید تا با سایر اجزای خانه مطابقت داشته باشد. اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید ، در اینجا چند نکته برای شما آورده شده است.

نقاشی در و پنجره ممکن است یک کار ساده به نظر برسد ، اما مانند هر کار دیگری این ترفندهای خاص خود را دارد که نقش مهمی در زیبایی و تمیزی کار دارد ، خصوصاً اگر رو به حیاط ویلا باشد. برای دریافت قیمت نقاشی ساختمان با شماره تماس های مجموعه هنرکده راد تماس بگیرید.


1c46194f96bf4156077d5.jpg


رنگ درب و پنجره فلزی


اگر قصد رنگ آمیزی در و پنجره های خود را دارید ، باید بدانید که رنگ آمیزی درب و پنجره های فلزی با رنگ آمیزی دیوارها یا هر مکان دیگر در ساختمان کاملاً متفاوت است. فرقی نمی کند که می خواهید درب ورودی یا محافظ پنجره را رنگ آمیزی کنید ، برای این کار علاوه بر داشتن اطلاعات کافی ، باید تجهیزات مورد نیاز خود را نیز تهیه کنید ، علاوه بر این دو مورد ، باید انجام دهید با دقت و ظرافت بیشتری

برخلاف در و پنجره های چوبی ، درها و پنجره های فلزی به رطوبت و آب و زنگ زدگی حساس هستند ، بنابراین در رنگ آمیزی آنها باید اصول کار رعایت شود تا نتیجه بهتری حاصل شود و پس از مدتی رنگ مورد نظر از کیفیت و زیبایی برخوردار خواهد شد . از دست نده.


لوازم مورد نیاز برای رنگ آمیزی درها و پنجره ها


  • رنگ آغازگر
  • ضد زنگ
  • سمباده
  • برس نازک و پهن
  • غلتک های کوچک
  • رنگ


رنگ مناسب را انتخاب کنید


انتخاب رنگ یکی از مهمترین و اصلی ترین مراحل نقاشی است. ابتدا باید به هماهنگی و تناسب رنگ در و پنجره با کل ساختمانی که قرار است درها و پنجره های آن را رنگ آمیزی کنید ، توجه کنید ، زیرا انتخاب رنگ اشتباه نتیجه را خراب می کند.

علاوه بر این ، باید رنگ مناسب درب و پنجره خود را انتخاب کنید. شرکت های رنگ آمیزی با توجه به انواع مختلف رنگ های مختلفی را تولید و عرضه می کنند که هر یک فرمول خاصی دارند و بهتر است از هر رنگی متناسب با متریال محل استفاده کنید.

به عنوان مثال ، اگر قرار است درب پاسیو را از رنگ آهن یا فلز رنگ کنید ، رنگ های خاصی در بازار وجود دارد که باید هنگام خرید به آنها توجه کنید.

همچنین باید توجه داشته باشید که درها و پنجره ها به دلیل ترافیک زیاد و استفاده به سرعت کثیف می شوند ، بنابراین بهتر است از رنگ های قابل شستشو استفاده کنید ، به این نوع رنگ ها رنگ روغن گفته می شود.

بهترین نوع رنگ برای رنگ آمیزی درب و پنجره ، رنگ روغن است.

البته باید بدانید که دو نوع رنگ روغنی مات و براق در بازار وجود دارد. رنگ روغن مات مخصوص دیوارها و رنگ روغنی براق برای رنگ آمیزی درها و پنجره ها استفاده می شود.