دانستنی ها

دانستنی ها

دانستنی ها

دانستنی ها

پروسه تعمیر تلویزیون

پاسخگویی به تمام پرسش‌های مشتریان توسط کارشناسان و متخصصان شرکت مجازسیما، پیش از هر اقدامی، اطلاعات و راهنمایی‌های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهند تا امکان یک انتخاب آگاهانه برای شما فراهم گردد.

در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون برخی از اطلاعات اولیه و راهنمایی های فوق الذکر شامل موارد ذیل میباشد :

1.نحوه تعمیر تلویزیون

2.مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون

3.نوع قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون

4.برآورد هزینه تقریبی تعمیر

5.هماهنگی زمان تعمیر با شما

تعمیر تلویزیون سامسونگ تعمیر تلویزیون ال جی

در صورت تأیید مشتری، متخصصان اقدام به تعمیر تلویزیون خواهند کرد و تمام تلاش این مجموعه آن است تا خرابی و مشکل تلویزیون برطرف شود و خرابی تکرار نشود. پس از تمام شدن فرآیند تعمیرات ، بررسی‌های نهایی انجام شده و کارشناسان فنی، پس از انجام تست‌ تلویزیون و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را تحویل میدهد.

حرکت نکردن صندلی و تعویض پایه صندلی چرخدار

احساس ناپایدار

اگر شما هنگام نشستن بر روی صندلی احساس ناپایداری می کنید، این مشکل احتمالا از پایه است. پایه را بازبینی کنید و مطمن شوید همه چیز در آن سالم است و به دقت به چرخ نگاه کنید و مطمن شوید که همه چرخ ها متصل هستند. چرخ و پایه به هم متصل هستند، هم چرخ و هم پایه قابل تعویض هستند، بنابراین نیازی به خرید صندلی جدید نیست. فقط کافیست به مراکز فروش تجهیزات ادارای مثل صندلی ، میز و.. مراجعه و چرخ صندلی جدید را خریداری و تعویض کنید. 

تعمیرات صندلی اداری

حرکت نکردن صندلی و تعویض پایه صندلی چرخدار

بدون یک صندلی متحرک، شما نیمی از عملکرد صندلی ارگونومیک خود را از دست می دهید. اگر فهمیدید که صندلی به سختی حرکت می کند مشکل از چرخ ها است. همه چرخ ها را بررسی کنید و ببینید که چیزی به آنها نچسپیده است و درصورت لزوم آن را روغن کاری کنید. در بعضی مواقع به علت گیر کردن مو یا اشغال این چرخ ها حرکت نمی کنند می توانید چرخ ها را بشورید و با چرخاندن چرخ با دست از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. در صورت حل نشدن مشکل، چرخ ها را با چرخ های با کیفیت عوض کنید.

تشریح استاندارد کلایمر پرتابل (بالابرنما)

تشریح استاندارد کلایمر پرتابل (بالابرنما)

کلایمرها دارای استانداردهای بین المللی می باشند که از آن جمله می توان به استاندارد  EN 1808 و استاندارد CE اروپا اشاره کرد. سیستم کلایمر (بالابرنما)وسیله ای برای دسترسی به ارتفاع می باشد و برای نفربری طراحی شده است و رعایت استانداردها به دلیل ارتباط این وسیله با ایمنی کاربران از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است و الزامت بسیار متعدد و سختگیرانه در طراحی و ساخت و تولید این نوع وسیله اعمال می گردد. در کشورهای اروپایی و آسیایی، شرکت های تولید کننده کلایمر یا بالابرنما ملزم به دریافت این استانداردها بوده و بایستی کلیه موارد ایمنی تشریح شده در این استاندارد و حداقل های تعریف شده در آنها را رعایت کنند.

براساس استانداردهای تعریف شده، کلایمرهای پرتابل به دو دسته کلایمر پرتابل برقی و کلایمر پرتابل دستی تقسیم بندی می گردند و کلیه موارد ایمنی و نحوه طراحی و ساخت این دستگاه ها نیز تشریح شده است. سیستم کلایمر پرتابل بایستی دارای حداقل معیارهای تعریف شده باشد و شرکت های تولید کننده ملزم هستند تا محصولات تولیدی خود را با انطباق کامل با این استانداردهاو دستورالعمل ها تولید کنند.

خرید کلایمر در تهران

مهمترین سیستم های کلایمر که در استاندارد EN 1808 تقسیم بندی شده اند می توان به سیستم های زیر اشاره کرد:

کلایمر های پرتابل برقی ” Electrical Suspended Scaffoldings “

کلایمرهای پرتابل مکانیکی یا دستی ” Manual Suspended Scaffoldings “

کلایمرهای مونوریل خرید کلایمر

کلایمرهای ماشین روف

چند نمونه سوال آیین نامه درباره اهرم ترمز دستی

سوال . نام دیگر ترمز دستی چیست ؟

۱-ترمز ثانویه

۲-ترمزپارک ترمز سرویس

۳-ترمز اولیه

پاسخ صحیح:۱


سوال . استفاده از ترمز دستی در سرعتهای بالا چه خطری را به وجود می آورد ؟

۱-از دست رفتن پایداری خودرو و فراهم شدن شرایط واژگونی

۲-خودرو به شدت سرعتش کاسته میشود

۳-مسافت توقف کاهش می یابد

۴-در موارد ضروری نیاز است

پاسخ صحیح:۱


سوال.انتقال نیرو در سیستم ترمز دستی توسط ….. انجام می شود.

۱-اهرم

۲- سیم های فلزی

۳- پدال ترمز

۴- روغن ترمز

پاسخ صحیح: ۲


سوال. ترمز دستی به عنوان ترمز …… شناخته می شود.

۱-اصلی

۲-اولیه

۳-ثانویه

۴-موارد ۱ و ۲

پاسخ صحیح: ۳


سوال.کشیدن ترمز دستی بدون فشردن ضامن سبب چه مسئله ای میشود؟

۱-کاهش سطح روغن ترمز

۲-افزایش لاستیک سایی

۳-استهلاک زودتر لنت ها

۴- هیچکدام

پاسخ صحیح: ۳

نمونه سوالات  آیین نامه رانندگی

سوال. به ترمز دستی ……. و به ترمز پایی ….. میگونید.

۱-اولیه – ثانویه

۲- ثانویته- اولیه

۳- سریع- قدرتی

۴- قدرتی – سریع

پاسخ صحیح: ۲

کاربردهای سولفات آلومینیوم در صنایع مختلف

استفاده از سولفات آلومینیوم در صنعت تصفیه آب و فاضلاب

بیشترین کاربرد صنعتی سولفات آلومینیوم استفاده در فرایند تصفیه آب است و آلومینیوم سولفات به مقدار خیلی زیادی در این بخش استفاده می شود. چون سولفات آلومینیوم یکی از مهمترین زیرساخت ها در صنعت مدرن است. در هنگام تصفیه آب، سولفات آلومینیوم موجب به هم چسبیدن ناخالصی ها به صورت ذرات بزرگ‌تری می شود.که این ذرات بزرگ را در پایین حوضچه تصفیه آب به راحتی ته نشین شده و میتوان آنها را جداسازی کرد.

استفاده از سولفات آلومینیوم در صنعت رنگرزی

زمانی که سولفات آلومینیوم در آب خنثی حل میشود، رسوب آن در پایین ظرف ته نشین می کند. در رنگ رزی و چاپ بر روی لباس، رسوب ژلاتینی به ثبات رنگ بر روی الیاف لباس و رنگدانه ها، کمک می کند

استفاده از سولفات آلومینیوم درکشاورزی

به دلیل اسیدی بودن آن برخی از پرورش دهندگان گل ادریسی یا هورتانسیا از این خاصیت برای تغییر رنگ این گل استفاده می کنند، زیرا رنگ گل های این گیاه به طرز قابل توجهی تحت تأثیر pHخاک قرار دارد.

استفاده از سولفات آلومینیوم در صنعت بهداشتی آرایشی

به دلیل خاصیت آنتی باکتریال این ماده از جمله مواد پر استفاده آن در مواد ضد تعریق می باشند.همچنین در بسیاری از کشورها از سولفات آلومینیوم برای درمان بیمارانی که دچار تعریق بیش از حد هستند استفاده میشود. همچنین در برخی موارد از آن برای بند آوردن خون ریزی زخم های کوچک استفاده میشود.