دانستنی ها

دانستنی ها

دانستنی ها

دانستنی ها

تعمیرات صندلی اداری چگونه است

گاهی به دلیل استفاده نادرست از صندلی یا استفاده بیش از حد از صندلی اداری، مشکلاتی از قبیل شکستگی دسته صندلی، خرابی پشتی صندلی، خرابی فوم و ابر صندلی اداری و یا خرابی چرخ ها یا عدم روان بودن آنها نیاز به تعمیرات صندلی اداری پیدا میکنید اما قبل از انجام هرگونه اقدامی ابتدا با یک تعمیرکار صندلی اداری مشورت کنید تا با ارائه مشخصات صندلی خود از جمله نوع صندلی، مدل صندلی و قطعه خراب شده، با حدود قیمت تعمیرات صندلی اداری خود آشنا شوید. 

مراحل تعمیر صندلی اداری 

ابتدا تمام قطعات صندلی شما از هم جدا میشوند سپس تک تک قطعات از جمله چرخ ها، پشتی صندلی و... بررسی میشوند و در صورتی که نیاز به تعمیر داشته باشند انها را تعمیر میکند. سپس در صورت نیاز به تعویض یا تعمیر پارچه یا فوم صندلی، چرم یا پارچه صندلس را جدا میکنند و در اخر تمام قطعاتِ تعمیر یا تعویض شده در جای اصلی خود قرار میگیردند.

مبل کلاسیک چیست.

خرید مبل برای منزل یکی از مهم‌ترین تصمیم‌ها در تهیه وسایل منزل محسوب میشود که هر خانواده در زمان تهیه به ظاهر و جنس آن توجه زیادی می‌کند. مبلمان یکی از وسایل گران قیمت در رده محصولات خانگی به شمار می‌رود

مبل کلاسیک تقریبا نمونه‌ای دیگر از مبل‌های سلطنتی به محسوب میشود  که اندکی نسبت به آن‌ها ساده‌تر است  و به مبل‌ نیمه استیل هم شناخته میشود. استفاده از منبت کارهای حرفه‌ای و پارچه‌های اعلاء، نمونه بارز دردسته از مبلمان به شمار می‌رود. همان طور که از نام مبل کلاسیک مشخص است، میتوان گفت این نوع تقریباً جنبه تشریفاتی و رسمی دارد. جنس و اجزا به کار رفته در این گونه مبل‌ها در مقایسه با مبل‌های دیگر قدری گران‌تر و با کیفیت‌تر است. اگر علاقه به دکوراسیون هاب پر زرق و برق و یا کلاسیک دارید توصیه ما به شما این است که از مبلمان کلاسیک استفاده کنید. مبل کلاسیک میتواند تلفیقی از راحتی و زیبایی باشد.

اسکوتر برقی


اسکوتر برقی جایگزین مناسی برای وسایل نقلیه تک سر نشین میباشند، میتوان اسمارت اسکوتر ها را برای سفر های کوتاه درون شهری مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال میتوان از آنها برای جابه جایی و خرید اقلام مورد نیازمان استفاده کنیم.

2- اسکوتر برقی به دلیل جدید بودن میتوانند وسیله ای مناسب برای هدیه دادن به عزیزانتان هستند.

3- استفاده از اسکوتر برقی برای جابه جایی در کارخانه ها و فروشگاه های بزرگ. کارکنان این مجموعه ها میتوانند با استفاده از اسمارت اسکوتر ها به سهولت بین قسمت های مختلف کارخانه بدون اتلاف وقت رفت و آمد کرد.

4- همه افراد در همه سنین میتوانند از اسکوتر برقی برای وسیله ای جهت سرگرمی در اوقات فراغت و گردش های خانوادگی استفاده کنند و ساعات خوشی را سپری کنند


واتراستاپ

واتراستاپ یا به عبارت دیگر آب بند (WaterStop )  برای آب بندی درز های بتن و محل های قطع بتن کاربرد دارند و در پروژه­های ساختمانی کاربرد گسترده ای دارند. که در سه سیستم پی وی سی PVC، تزریق ، منبسط شونده بنتونیتی وجود دارند.

واتراستاپ pvc  یک نوار مخصوص است که برای جلوگیری از نفوذ آب از بتن در سازه های ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرد.

برخی از مزایای این نوع واتر استاپ های PVC

1.      کشش و انعطاف بالا برای جلوگیری از نفوظ آب داخل ساختمان

2.      کاربرد در سازه های هیدرولیکی

3.      منعطف بودن در بازه دمایی 25- تا 75+

4.      مقاومت بالا در PH قلیایی

 

واتراستاپ های منبسط شونده یا بنتونیتی یک نوع واتر استاپ جدید می باشد که جهت جلوگیری از نشتی درزهای اجرایی ساختمان به کاربرد دارد.

برخی مزایای واتر استاپ های منبسط شونده یا بنتونیتی

1.      نصب راحت و آسان آن

2.      سمی نبودن آن

3.      قابلیت اجرا بر روی سطوح بتنی

4.      مقاومت بالا در برابر نم،رطوبت و خشکی

 

واتراستاپ تزریقی بتن این نوع واتر استاپ در کشور های پیشرفته به کاربرده میشود، بعد از عملیات بتن ریزی با استفاده از پمپ ویژه و لوله های یک طرفه به بتن تزریق میشود.

 

تایمرهای دیجیتال اجاق گاز


اجاق گاز یکی از وسایل پر کاربرد در آشپزخانه ها میباشد. امروزه انواع مختلفی از اجاق گاز ها در بازار موجود میباشد یکی از جدیدترین مدل ها، اجاق گاز تایمر دار میباشد که به وسیله آن میتوان زمان پخت غذا، کنترل فر، جوجه گردان و کنترل خاموش و روشن کردن اجاق استفاده کرد که اغلب داری صفحه نمایش لمسی جهت نمایش تایمر و دکمه های کنترلی میباشد.
قابلیت های دستگاه تایمر دیجیتال اجاق گاز
1-این دستگاه این قابلیت را داراست که اطلاعات را حتی در زمان قطع شدن ناگهانی برق نگه دارد که این اطلاعات شامل تاریخ و مدت زمان پخت می باشد.
2-اجاق گازهایی که در ایران فروخته می شوند اکثرا دارای تاریخ تایمر دیجیتال گاز به تقویم شمسی نیز می باشند.
3- با استفاده از تایمرهای دیجیتال اجاق گاز می توان زمان جوجه گردان را به دلخواه تنظیم نمود و آن را قطع و وصل کرد.
4-حتی زمان قطع و وصل کردن فر نیز با استفاده از این قطعه انجام پذیر خواهد بود.
5-تنظیم مدت زمان پخت و تاریخ و زمان اجاق گاز نیز با استفاده از تایمرهای دیجیتال اجاق گاز صورت می گیرد
در واقع تایمرهای دیجیتال اجاق گاز قابلیت هایی را دارد که می تواند نیاز کارفرما را در رابطه با کار با اجاق گاز و فر برطرف کند.