دانستنی ها

دانستنی ها

دانستنی ها

دانستنی ها

مزایای استفاده از کارت برای کنترل درب



– کنترل ورود و خروج پرسنل
همانطور که بیان شد با استفاده از قفل هوشمند به راحتی می توان ورود و خروج پرسنل را ثبت و کنترل نمود. این کار مدیران و صاحبان کسب و کارها را قادر می سازد تا برای هر قسمت از شرکت، سطح دسترسی متفاوت را در نظر گرفته و با محدود نمودن دسترسی افراد به مکان های خاص، امنیت شرکت را افزایش دهند.

مزایای استفاده از کارت برای کنترل درب

– سیستم های امنیتی
با استفاده از ویژگی کنترل از راه دور قفل دیجیتال توسط تلفن همراه، صاحبان کسب و کار از هر جای دنیا می توانند دسترسی تمام نقاط شرکت را کنترل نموده و با دریافت پیام هشدار از ورود افراد ناشناس به بخش های حساس امنیتی آگاه شوند. همچنین با امکان اتصال این نوع قفل ها به سیستم های امنیتی و وجود آلارم هشدار حوادث امنیتی، امنیت محل مورد نظر دو چندان خواهد شد.

– راحتی در رفت و آمد پرسنل
کنترل درب ورودی توسط رمز، کارت و تلفن همراه باعث می شود تا صاحبان کسب و کارهای بزرگ نگران از دست رفتن کلیدهای مکانیکی پرسنل نباشند. همچنین دسترسی بدون کلید به قفل الکترونیکی باعث می شود تا ورود و خروج کارکنان راحت تر و سریع تر صورت گیرد. در صورت حضور مهمانان ویژه نیز می توان درب ورودی مکان مورد نظر را از راه دور باز نمود.

راحتی در رفت و آمد پرسنل

– کاهش هزینه های عملیاتی
عدم استفاده از کلیدهای مکانیکی در قفل اثر انگشت باعث کاهش هزینه های از دست رفتن کلیدها می گردد. همچنین با ادغام این نوع قفل ها با سیستم های هوشمند، میزان مصرف انرژی به حداقل میزان خواهد رسید. به عنوان مثال با اتصال این نوع قفل دیجیتال ها به سیستم های هوشمند و لوازم الکترونیکی و گرمایشی، در صورت اتمام ساعت کاری و قفل شدن درب، سیستم های گرمایشی و الکترونیکی به صورت اتوماتیک خاموش می گردند.

کاربردهای مهم قفل کارتی


استفاده از مدل های مختلف قفل کارتی در میان کارفرمایان، صاحبان کسب و کارها و خانه ها روز به روز در حال افزایش می باشد. این نوع قفل ها یکی از موثرترین سیستم های امنیتی موجود در بازار می باشند که به عنوان اولین سد دفاعی در برابر افراد ناشناس و سارقان عمل کرده و تنها اجازه ورود به کاربران با دسترسی مجاز را صادر می نمایند. استفاده از قفل های کارتی در کسب و کارهای بزرگ باعث ثبت و کنترل بهتر ورود و خروج کارکنان، اتصال به سیستم های امنیتی برای کنترل بیشتر و راحتی در رفت و آمد پرسنل می گردد.

در ادامه این مقاله شما را بیشتر با قفل های کارتی و مزیت های آن ها آشنا خواهیم نمود.

کاربردهای مهم قفل کارتی
به دلیل راحتی در رفت و آمد و کنترل ورود و خروج افراد مختلف و همچنین امنیت بالایی که قفل کارتی برای کاربران فراهم می آورد، این نوع قفل ها از محبوبیت خاصی در میان صاحبان کسب و کارهای بزرگ برخوردار می باشد. در ادامه به برخی از کاربردهای مهم قفل های کارتی که باعث افزایش امنیت محل کار و ایجاد سیستم کنترل دسترسی امن می شود، اشاره خواهد شد.

– درب ورودی ساختمان
درب ورودی اولین قسمتی است که باید امنیت آن تامین گردد. داشتن یک قفل هتلی می تواند برای شما اطمینان حاصل کند که تنها کسانی که دارای مجوزهای لازم هستند، می توانند وارد ساختمان شوند. همچنین می توان با کنترل و ثبت دقیق ورود و خروج پرسنل، پروسه حقوق و دستمزد را با دقت بالایی محاسبه نمود.

ویژگی‌های مقالات تحقیقی


در مجلات علمی، مقالات مختلفی منتشر می‌شوند؛ مقالات تحقیقی ازجمله مقالات مهمی هستند که در این مجلات چاپ می‌شوند. برای نگارش مقالات پژوهشی و تحقیقی، نویسندگان باید تحقیقات خود را در مورد یک موضوع خاص از طریق انجام تحقیقات میدانی، آزمایشات، نظرسنجی‌ها، مشاهدات و غیره انجام داده و یافته‌های مطالعه خود را از طریق مقالات پژوهشی و تحقیقی گزارش دهند. چاپ مقاله تضمینی  در این مطلب تلاش کرده‌ایم تا ویژگی‌ها و نحوه تشخیص و نگارش مقالات تحقیقی را توضیح دهیم.

ویژگی‌های مقالات تحقیقی
مقالات تحقیقی مقالاتی هستند که در آن گزارشی از یک پژوهش، که توسط خود نویسنده مقاله انجام شده، ارائه می‌شود.
در مقالات تحقیقاتی، چاپ مقاله jcr محققان فرضیه یا سوال تحقیق خود و یا هدف مطالعه را توصیف می‌کنند.
در چنین مقالاتی، محققان روش‌های تحقیق خود را با جزئیات توضیح داده و نتایج تحقیقات را کاملاً دقیق گزارش می‌دهند.
در این نوع از مقالات، محققان نتایج خود را تفسیر و مفاهیم احتمالی را مورد بحث قرار می‌دهند.

چرا لاستیک دور درب لباسشویی جرم میگیرد و کپک میزند؟


جرم و کپک زدن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که در هر ماشین لباسشویی ایجاد شده و جدای از اینکه باعث دیدن حالتی زشت و ناخوشایند برای شما خواهد شد برای سلامتی نیز مضر است! اما این لکه ها، جرم ها و کپک ها چگونه تشکیل میشوند و چگونه لاستیک دور درب ماشین لباسشویی را تمیز کنیم؟در این مطلب روش های تمیز کردن لاستیک ماشین لباسشویی را به طور ساده و کاربردی توضیح می دهیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ

چرا لاستیک دور درب لباسشویی جرم میگیرد و کپک میزند؟

زمانی که شما از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید و کار شما تمام میشود بدترین کاری که می‌توانید بکنید این است که ماشین لباسشویی را به حال خود رها کرده و درب آن را ببندید به دلیل اینکه هنوز داخل ماشین لباسشویی و لاستیک دور درب آن مقداری آب وجود دارد در صورت بسته شدن باعث ایجاد کپک شده که شما کوچکترین بخش آن را به‌صورت لکه های سیاه روی درب ماشین لباسشویی مشاهده می‌کنید که بیشترین قسمت آن در داخل دیگ و آبکش ماشین لباسشویی ایجاد شده و قابل دیدن نیست!

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو

پس به خاطر داشته باشید که حتماً بعد از استفاده از لباسشویی درب آن را باز گذاشته و کاملاً لاستیک دور درب لباسشویی را تمیز کنید.

 

نحوه تمیز کردن لاستیک

تعمیر لباسشویی سامسونگ

بعد از اتمام عملیات شستشو آب داخل لاستیک را کاملاً توسط اسفنج خشک کنید و اگر باز هم لکه هایی را مشاهده کردید مخلوط ۵۰% آب با ۵۰% مایع سفید کننده را روی لاستیک دور درب لباسشویی ریخته و چند دقیقه اجازه دهید که محلول لکه ها را از بین ببرد.

تصفیه آب استخر

در آب استخر با توجه به کیفیت آن مجموعه ای از باکتری ها, نمک های محلول، ذرات معلق، چربی ها و … می باشد. از این رو تصفیه آب استخر برای حفظ سلامتی انسان و همچنین صرفه جویی در مصرف آب بسیار ضروری می باشد. سیستم تصفیه آب استخر یک سیستم مدار بسته بوده به این معنی که آب توسط پمپ ها وارد سیستم تصفیه شده و بعد از آن سیرکوله شده و مجددا به استخر باز می گردد. علاوه بر این همواره باید به دلیل تبخیر سطحی و همچنین تردد شناگران و تلفات آب، مقداری آب تازه به استخر ها اضافه شود.

طبق استاندارد شماره ۹۴۱۲ موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ویژگی های میکروبیولوژی آب استخرهای شنا به صورت زیر می باشد:

حد مجاز تعداد باکتری های هتروتروف ۲۰۰ در هر میلی لیتر، اشرشیاکلی و کلیفرم های گرماپای کمتر از ۱ در هر ۱۰۰ میلی لیتر، استافیلوکوکوس ۵۰ در ۱۰۰ میلی لیتر، آنتروکوک روده ای ۱۰۰ در ۱۰۰ میلی لیتر و سودوموناس کمتر از ۱۰۰ میلی لیتر می باشد. اگر تعداد هر یک از این میکروب ها در آب استخر از حد مجاز عبور نماید باعث آلودگی و ایجاد بیماری خواهد شد. به همین دلیل در سیستم تصفیه آب استخر باید حتما عمل گندزدایی انجام شود.

تصفیه آب استخرهمچنین ویژگی های آب استخر که باید در تنظیم آنها توجه داشت نیز به اینگونه دستگاه تصفیه آب می باشد:

دستگاه تصفیه آب سافت واتر

محدوده PH مناسب برای آب استخرهای شنا ۷.۲ تا ۸ می باشد.

کدورت آب استخر شنا نیز نباید از NTU 0.5 بیشتر باشد.

همچنین میزان کلر باقیمانده در آب استخر نیز باید بین ۱ تا ۳ میلی گرم در لیتر باشد.