دانستنی ها

دانستنی ها

دانستنی ها

دانستنی ها

تعمیر دمپر یخچال سامسونگ

 دمپر یکی از قطعات بکاررفته در یخچال های امروزی است که بروز اشکال در آن سبب ایجاد اختلالاتی در دمای یخچال می‌گردد.  بنابراین اگر دمای داخلی یخچال سامسونگ شما در طول روزهای اخیر دچار نوسان شده است، دمپر، یکی از قطعاتی است که می‌بایست عملکرد آن مورد بررسی قرار گیرد. همانگونه مه می‌دانید یکی از وظایف دمپر، انتقال سرما و برودت موجود در فریزر به داخل یخچال است تا بدین واسطه از فاسد شدن مواد غذایی داخل یخچال جلوگیری کند.
هر وقت دمای یخچال بالا برود، فرمانی توسط برد الکتریکی به دمپر داده می‌شود تا دریچه انتقال دهنده هوای سرد را باز کند. با باز شدن این دریچه سرمای موجود در فریزر، توسط یک فن که در فریزر نصب شده از طریق مجرای هوا و دریچه دمپر به درون یخچال انتقال داده می‌شود. در صورت بروز اختلال در دمای یخچال سامسونگ و محرز شدن ایراد در این بخش از دستگاه، توصیه می‌شود کار تعمیر یخچال سامسونگ و تعویض آن را به کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ بسپارید.
جهت دریافت سرویس‌های مرتبط با تعمیر یخچال سامسونگ در منزل کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ و سامسونگ تماس بگیرید.

نحوه کارکرد قفل هوشمند

قفل هوشمند دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی می باشد که قفل های قدیمی و مکانیکی قادر به انجام آن نمی باشند. به عنوان مثال با استفاده از گوشی هوشمند و سایر روش های دسترسی از جمله رمز، کارت و اثر انگشت، دیگر نیازی به استفاده از کلید مکانیکی نمی باشد. علاوه بر آن تمام مشکلات ناشی از حضور نداشتن شما در منزل مانند پشت درب ماندن اعضای خانواده و دوستان، احتمال باز بودن درب منزل و … با استفاده از کنترل از راه دور قفل هوشمند برای همیشه از بین می رود.
از دیگر ویژگی های قفل هوشمند می توان به موارد زیر اشاره نمود:– اتصال قفل هوشمند به تلفن همراههمانطور که قبلا اشاره شد یکی از ویژگی های جذاب قفل دیجیتال اتصال آن به گوشی هوشمند و کنترل آن از راه دور می باشد. به این ترتیب به راحتی می توان ورود و خروج افراد مختلف را ثبت و کنترل کرد و درب را باز و بسته نمود.

برای رانندگی ایمن لازم است قبل از روشن کردن خودرو موارد زیر را کنترل کنید:

– تمیز بودن شیشه های خودرو و آینه ها– کنترل سطح مایع خنک کننده موتور (ضد یخ)– کنترل سطح روغن موتور– کنترل سطح مایع منبع شیشه شو– کنترل میزان باد تایرها– کنترل عملکرد ترمز دستی– کنترل عملکرد ترمز– کنترل تسمه های موتور از لحاظ میزان سفتی و پوسیدگی– کنترل سطح روغن ترمز و فرمان– کنترل میزان سوخت– کنترل سطح آب و اسید باتری (در صورتی که باتری اتمی باشید نیازی به چک کردن نیست)– کنترل میزان سفتی پیچ ها و مهره ها– کنترل تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ در فصول سرد سال– بررسی همراه داشتن وسایل ضروری و ایمنی همچون جعبه کمک های اولیه، کپسول آتش نشانی و مثلث احتیاط

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

درباره کلایمر یا بالابرنما

کلایمر، دستگاهی برای دسترسی به ارتفاع جهت نماکاری، سیمانکاری، نماشویی و تعمیر و نگه داری و…. در پروژه های ساختمانی و صنعتی می باشد و عمدتا به جای داربست برای دسترسی به ارتفاع مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها در پروژه های ساختمانی عمدتا به جای نصب داربست مورد استفاده قرار می گیرند. اجاره کلایمر دارای مزیت های متعددی می باشد که از آن جمله ایمنی بسیار بالا، توجیه اقتصادی مناسب ، افزایش سرعت کار از مزیت های اصلی این دستگاه می باشد.کلایمرها در مدل ها و با کاربردهای متعدد تولید می گردند که از مهمترین آنها می توان به کلایمرهای پرتابل اشاره کرد که خود آن نیز به دو دسته کلایمر پرتابل برقی و پرتابل دستی تقسیم می گردد.انواع محصولات شرکت ایمن صعود افراز1- کلایمرهای پرتابل برقی یا بالابرنمای برقی که خود نیز در مدل ها و برندهای متعدد موجود می باشد.2- کلایمرهای مونوریل3- کلایمرهای ماشین روف وکلایمر با کاربردهای خاص